日々の暮らしを心地よく、自分らしく....

花のある暮らしで心穏やかな日々を

In the image of Hawaii

イメージ 1

Today's image is a flower of congratulation to the

hair salon of opening a store tomorrow.

It seems to like Hawaii the owner, and even the surfer seems to come and the

demand from the customer In bright atmosphere at the

eternal summer that images Hawaii...


The vitamin color is a color of the business prosperity to say

nothing of lightening surroundings.

The wish was put and produced so that a lot of customers might visit.

Congratulations on opening a store.



今日の画像は明日、熊本市のシャワー通りに開店される美容室
「MAHALO」さんへの開店祝いお花のオーダー制作分です。

オーナーはとにかくハワイがお好きだそうで自らもサーファーとのこと。

そんなオーナーのハワイ好きをイメージし常夏の雰囲気で制作しつつも
真っ白のエレガントな花器で高級感も出して見ました。

そして、お客様がた~くさんお越し下さるように願いを込めた
商売繁盛カラー&ビタミンカラーで色の組み合わせを行いました。

MAHALOさん、ご開店おめでとうございます。

そして、オーダー下さったHさんどうもありがとうございました。
次はレッスンでお会いしましょうね!(笑)